روزنگار امروز

شرح وقايع تاريخي اين روز در گذر زمان

شنبه 17 اسفند 98

۶۶ بازديد
ايران روزي كه سپهبد رزم آرا درپي مخالفت با ملي شدن نفت ترور شد و آيت الله كاشاني كشتن اورا «امري واجب» اعلام داشت 16اسفند 1329 [و در آن سال برابر با هفتم مارس 1951] سپهبد حاجعلي رزم آرا نخست وزير وقت كه براي شركت در يك مجلس ترحيم به مسجد شاه [واقع در بازار تهران] رفته بود با گلوله خليل طهماسبي، از اعضاي جمعيت فدائيان اسلام كشته شد و دو روز بعد حسين علاء برجاي وي نشست و نخست وزير شد و از يكم فروردين 1330در تهران حكومت نظامي برقرار كرد. [حاجعلي نامي است كه پدرش براو نهاده و در شناسنامه اش قيد شده بود]. طهماسبي در بازجويي گفته بود كه چون رزم آرا خائن به ملت بود او را كشتم. چهار روز پيش از اين رويداد، جمعيت فدائيان اسلام در همان مسجد اجتماعي برپا كرده بود و از رزم آرا كه با ملي شدن نفت وطن مخالفت مي كرد شديدا انتقاد كرده بود. روز پس از رويداد، آية الله كاشاني اقدام خليل طهماسبي را در كشتن رزم آرا «امري واجب» اعلام داشت و از طهماسبي به عنوان نجات دهنده ملت يادكرد. يك روز پس از كشنه شدن رزم آرا، كميسيون ويژه مجلس [كميسيون فوق العاده بررسي مسئله نفت و طرح ملي شدن آن] به رياست دكتر محمد مصدق، طرح ملي شدن نفت را كه رزم آرا با آن مخالفت مي كرد به تصويب رساند. برغم اعتراض دولت انگلستان، مجلس شوراي ملي 24 اسفند و سنا چهار روز بعد بر اين مصوبه صحه گذاردند كه 29 اسفند به صورت قانون در آمد. 29 اسفند يك روز ملي اعلام شده است و تعطيل عمومي است. گزارش هاي آن زمان روزنامه هاي تهران نشان مي دهد كه از 17 اسفند (روز تصويب طرح ملي شدن نفت در كميسيون ويژه مجلس) تا پايان سال 1329 تظاهرات و شادماني ايرانيان يك لحظه قطع نشده بود. پيش از تصويب طرح ملي شدن نفت، اجتماعات تهران و شهرهاي ديگر با هدف درخواست لغو قرارداد نفت با انگلستان و ملي كردن صنعت نفت از 12 اسفند 1329 (سوم مارس 1951 و چهار روز پيش از ترور رزم آرا) وسعت و شدت يافته بود. در اين اجتماعات از هرگروهي ـ ملي گرا، كمونيست و مذهبيون ـ ديده مي شدند؛ درست بمانند انقلاب سال 1357 (1978 ـ 1979ميلادي). اعضاي اين كميسيون ويژه كه تشكيل آن محصول سالها تلاش ملت ايران براي ملي كردن صنعت نفت خود بود يكم تيرماه آن سال (سال 1329) انتخاب شده بودند كه شاه چهار روز پس از آن به طور غير منتظره (و بدون استعلام قبلي تمايل مجلس) سپهبد حاجعلي رزم آرا رئيس ستاد ارتش را به نخست وزيري منصوب كرد. روز بعد از اين انتصاب، هنگام ورود رزم آرا به مجلس براي معرفي خود و وزيرانش، دكتر مصدق آن چنان با خشم به ديكتاتوري شاه اعتراض كرد كه ازحال رفت و بيهوش بر زمين افتاد. شاه پس از حادثه 15 بهمن 1327 كه در دانشگاه تهران به سوي او تيراندازي شده بود و با استفاده از اين فرصت، اشاره به تجديد نظر در قانون اساسي كرده بود، اختيارات خودرا افزايش و راه ديكتاتوري پيشه ساخته بود. به اين ترتيب، دوران نخست وزيري هفت ماه و بيست روزه رزم آرا درگيري لاينقطع او و مجلس بود. در آن مدت مخالفت مردم با رزم آرا كه اورا مامور جلوگيري از استيفاي حقوق خود مي دانستند و نيز درگيري پاره اي ازنمايندگان مجلس و مطبوعات با وي ادامه داشت. ماهها پس از ترور رزم آرا، مجلس ضمن تصويب طرحي خليل طهماسبي را از مجازات معاف كرد و از زندان آزاد شد كه پس از براندازي 28 امرداد 1332، اين قانون لغو و وي، نواب صفوي رئيس و تني چند از اعضاي جمعيت فدائيان اسلام در يك روز و در كنار هم تيرباران شدند. خليل طهماسبي نقل اين مطلب بدون ذكر نشاني پايگاه و نام مولف (نوشيروان كيهاني زاده) ممنوع است زيرا كه نتيجه تحقيقات شخص وي و نظر اوست. تحولات غافل گيركننده اسفند1342 ـ كناره گيري عَلَم، نخست وزير شدن حسنعلي منصور و شهردار تهران شدن ضياءالدين شادمان تهران در اسفندماه 1342 و از نيمه دوم اين ماه شاهد تحولات تازه اي و بعضا غافل گير كننده بود. براي نمونه؛ اميراسدالله علَم نخست وزير، دوست و مَحرم شخص شاه كه در روزهاي پيش از آن، سخن از برنامه هايش در ماهها و سال هاي آتي به زبان مي آورد كه حكايت از بقاء نخست وزيري او مي كرد در نخستين ساعت اداري 17 اسفند، كناره گيري خودرا اعلام داشت كه اصحاب اطلاع گفته بودند از وي خواسته شده بود كه استعفاء بدهد و همان روز هم كنار برود. ساعتي پس از اعلام كناره گيري عَلَم، حسنعلي منصور نخست وزير آينده اعلام و تعيين او به نخست وزيري به پارلمان ابلاغ شد تا بررسي كند و راي اعتماد دهد. حسنعلي منصور دبيركل حزب ايران نوين بود و قبلا دبير شوراي عالي اقتصاد. وي همان روز و پيش از دريافت راي اعتماد پارلمان، اسامي وزيران كابينه خودرا اعلام داشت و معلوم شد كه سه وزارت تازه هم خواهد داشت ـ وزارت اطلاعات و جهانگردي (امروزه: ارشاد)، وزارت آباداني و مسكن و وزارت آب و برق. اميرعباس هويدا ـ دوست نزديك منصور، عباس آرام، جمشيد آموزگار به عنوان وزيران دارايي، امور خارجه و بهداري كابينه منصور معرفي شده بودند. در همين روز، وزيران اعلام شده، عضو حزب ايران نوين شدند!. از تحولات غافل گيركننده اين روز، يكي هم تعيين ضياءالدين شادمان ـ فعال در امور ورزش و رسانه ـ به عنوان شهردار تهران بود. دو روز بعد، مجلس شورا به اتفاق آراء و سنا تنها با يك راي مخالف، به كابينه تازه راي اعتماد دادند. دو روز پس از راي اعتماد پارلمان، وزير تازه دادگستري دست به تغيرات وسيع زد و ازجمله افراد ديگري را دادستان تهران، دادستان ديوان كيفر كارمندان دولت و ... كرد و سخن از احتمال تغيير نظام قضايي كشور از شكل سيستم قضايي فرانسوي به صورتي بومي و ايراني پسند بميان آورد. نقل اين مطلب بدون ذكر نشاني پايگاه و نام مولف (نوشيروان كيهاني زاده) ممنوع است زيرا كه نتيجه تحقيقات شخص وي و نظر اوست. كُپي صفحه اول و دو مطلب ديگر از شماره 15802 ـ 16 اسفند 1357 روزنامه اطلاعات (28 روز پس از پيروزي انقلاب) براي يادآوري گذشته و پژوهش:

چرا باید به فکر طراحی سایت شرکتی باشیم؟ - مرکزسایت

۲ بازديد

در گذشته شناساندن کسب‌وکار به مخاطب نیازمند زمان و هزینه بیشتری بود. شما مجبور بودید تا با کمک تبلیغات سنتی مانند بروشور و تبلیغات دهان‌به‌دهان منتظر جذب شدن مخاطب بمانید. امروزه دنیای اینترنت فضای بی‌نظیری را برای ما فراهم کرده است تا بتوانیم با هزینه کم‌تر، از راه‌های آسان‌تری مخاطب مورد نظر خود را از وجود کسب‌وکارمان آگاه کنیم. البته نکته‌ای که باید به آن دقت کنیم این است که باید در قدم اول فضای اینترنت و نیازهای کسب‌وکارمان را بشناسیم و با کمک کارشناسان مجرب، از راه‌های درست و حرفه‌ای شرکت خود را معرفی کنیم. یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید برای بیزینس خود انجام دهید، طراحی سایت شرکتی است. یک سایت شرکتی مناسب، چهره‌ای حرفه‌ای را از شما به مخاطب نشان می‌دهد.

طراحی سایت شرکتی چه مزایایی دارد؟

  • یکی از مهم‌ترین مزایایی که با داشتن سایت نصیب کسب‌وکار شما می‌شود، آگاهی افراد بیشتری از کسب‌وکار و برند شما است. یک سایت حرفه‌ای می‌تواند آگاهی از برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
  • یک سایت شرکتی قوی میتواند کسب‌وکار شما را با هزینه کمتری به دیگران معرفی کند. اگر سایت شما درست و اصولی طراحی شده باشد، تبدیل به ویترین کار شما خواهد شد. در این صورت نیاز شما به تبلیغات زیاد، به مقدار ملموسی کاهش پیدا می‌کند.
  • اگر سایت شرکتی شما به صورت حرفه‌ای طراحی شده باشد، حس اطمینان و اعتماد بسیاری را به مخاطب شما می‌دهد و می‌توانید ارتباط پایدارتری را با مشتریان خود تجربه کنید.
  • وقتی سایت کسب‌وکار خود را طراحی می‌کنید، ارائه خدمات شما به روزها و ساعت‌های کاری محدود نخواهد بود. مخاطبان شما همیشه می‌توانند خدمات و محصولات مورد نظر را از سایت شما دریافت کنند.
  • با کمک یک وب‌سایت جذاب می‌توانید راحت‌تر و حرفه‌ای‌تر با مخاطبان خود تعامل داشته باشید؛ زیرا راه‌های ارتباطی همیشه در دسترس افراد خواهد بود.
  • اگر یک سایت شرکتی حرفه‌ای داشته باشید، می‌توانید نیاز خود به نیروهای انسانی را کمتر کنید و بسیاری از کارها را برون‌سپاری کنید.
  • داشتن سایت به شما امکان می‌دهد تا راحت‌تر و با دردسر کمتر، بتوانید کسب‌وکار خود را گسترش دهید.

برای طراحی سایت شرکتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای اینکه بتوانید یک سایت حرفه‌ای داشته باشید باید به مواردی توجه کنید که باعث جذب مخاطب و ایجاد وفاداری در او شود. اگر به حرفه‌ای بودن طراحی سایت خود توجه نکنید، ممکن است مخاطب به راحتی نتواند با خدمات شما ارتباط برقرار کند و کسب‌وکار شما جذابیت خود را از دست می‌دهد. پس بهتر است همیشه این نکات را به یاد داشته باشید:

  • کار خود را به متخصصان این حوزه بسپارید. اگر می‌خواهید برای کاهش هزینه‌ها خودتان طراحی سایت شرکت را انجام دهید، بدون شک در انتها نتیجه جذابی دریافت نخواهید کرد. حتی اگر خود شما با اصول طراحی سایت آشنا باشید، بهتر است از تیمی کمک بگیرید که به طور تخصصی روی سایت شما متمرکز باشند و طراحی را برای شما انجام دهند.
  • به طراحی، گرافیک، ظاهر سایت خود توجه کنید؛ زیرا تجربه کاربری خوب یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث جلب توجه مخاطب و بازگشت او به سایت شما می‌شود. بنابراین به طراحی اصولی ظاهر سایت خود بسیار دقت کنید.
  • تا جایی که می‌توانید همه چیز را ساده نگه دارید. کسی که وارد سایت شما می‌شود باید بتواند به راحتی به همه موارد دسترسی داشته باشد. همچنین مهم است که همه گزینه‌ها برای مخاطب شفاف و واضح باشد.
  • بهتر است به سراغ قالب‌های آماده و رایگان نروید. اگر می‌خواهید یک سایت شرکتی حرفه‌ای داشته باشید، باید سایت خود را به صورت کامل شخصی‌سازی کنید. این کار باعث می‌شود که نسبت به رقبای خود کاملا متفاوت باشید و در ذهن مخاطب ماندگار شوید.
  • برای طراحی سایت خود حتما به ریسپانسیو بودن آن در دستگاه‌های مختلف دقت کنید. مخاطب شما ممکن است با وسایل مختلفی مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی موبایل به سایت شما سر بزند. بنابراین باید نمایش سایت شما با دستگاه‌های مختلف سازگار باشد تا مخاطب به راحتی با آن تعامل کند.

طراحی سایت باید چه مواردی را در بر بگیرد؟

برای اینکه یک سایت کامل داشته باشید، باید به نکات متعددی توجه کنید تا بتواند تمام نیازهای مخاطب را برطرف کند. ممکن است به صفحات و بخش‌های مختلفی نیاز داشته باشید. مهم‌ترین مواردی که در سایت خود باید آن‌ها را داشته باشید شامل مواد زیر هستند:

  • صفحه تماس با ما: یکی از ضروری‌ترین صفحه‌ها برای ارتباط سریع و آسان مخاطب با شما است. در این صفحه باید شبکه‌های اجتماعی، آدرس و راه‌های تماس شرکت را درج کنید.
  • صفحه درباره ما: شما باید معرفی کامل و دقیقی از پیشینه شرکت و داستان برندتان را به مخاطب ارائه دهید.
  • فهرست مطالب: مخاطب باید بتواند به راحتی به تمام محتوای سایت شما دسترسی داشته باشد.
  • امکان جست‌وجو: مخاطب باید بتواند به راحتی محتوا و محصول مورد نظر خود را جست‌وجو کند.

صفحات محصولات: محصولات شما باید شامل عکس، توضیحات و ارائه ویژگی‌ها باشد تا مخاطب بتواند به‌طور کامل با محصول مورد نظر خود آشنا شود.

  • صفحه سوالات پرتکرار: مخاطب باید بتواند سوالات متداول را مطالعه کند تا اگر ابهامی درباره شرکت شما وجود دارد برطرف شود.
  • پنل کاربری: هر فرد باید بتواند در صورت تمایل در سایت شما ثبت‌نام کند و از خدمات، محصولات و محتوای شما بهره‌مند شود.
  • پشتیبانی و پاسخ‌گویی به سوالات مشتریان: شما باید در سایت خود بخشی را برای تعامل آنلاین و ارتباط با مشتری در نظر بگیرید که مخاطب بتواند به راحتی راهنمایی‌‌های لازم را دریافت کند.

 

تیم مناسب برای طراحی سایت شرکتی را چگونه انتخاب کنیم؟

اگر می‌خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید، باید یک تیم حرفه‌ای را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید. انتخاب تیم مناسب برای طراحی سایت باعث می‌شود تا بتوانید با خیال راحت وظایف طراحی را به آن‌ها بسپارید. برای اینکه بتوانید یک تیم حرفه‌ای را پیدا کنید، باید به موارد مختلفی دقت کنید.

  • به‌طور کامل نیازسنجی کنید و موارد مورد نظر خود را با تیم در میان بگذارید.
  • نمونه‌کارهای قبلی تیم طراحی سایت را با دقت بررسی کنید تا میزان حرفه‌ای بودن تیم را متوجه شوید.
  • شرایط همکاری و قیمت طراحی سایت شرکتی را به‌طور شفاف با سرپرست تیم در میان بگذارید. حواستان باشد که قیمت پایین بیش‌ازحد، همیشه به معنی صرفه اقتصادی نیست. بلکه ممکن است روی کیفیت خروجی کار نیز موثر باشد.
  • مراحل انجام کار را به دقت با تیم مورد نظر خود بررسی کنید. در این بین زمان‌های مشخصی را برای اصلاح، بررسی مجدد و دریافت گزارش روند کار از تیم درخواست کنید.

بهترین شرکت طراحی سایت شرکتی

برای اینکه بتوانید کسب‌وکار خود را به درستی معرفی کنید و از مزایای داشتن سایت شرکتی برخوردار شوید، باید با یک تیم حرفه‌ای طراحی سایت همکاری کنید که بتواند علاوه‌بر پاسخ به نیازهای شما، سایت را در مسیر درست و به‌روز پیش ببرد. شرکت‌های مختلفی در زمینه طراحی سایت خدمات خود را ارائه می‌کنند. اما شما باید شرکتی را انتخاب کنید که خدمات خود را با بهترین کیفیت به شما ارائه کند.

تیم حرفه‌ای مرکزسایت در راستای همکاری با شرکت‌های مختلف، با کمک نیروهای متخصص خود می‌تواند طراحی سایت شرکتی را به بهترین شکل، با کیفیت بالا و شرایط مناسب برای انواع کسب‌وکارها پیاده‌سازی کند. مرکزسایت با ارائه پلن‌های همکاری متنوع می‌تواند شرایط منعطفی را با توجه به نیاز شما ارائه دهد. یکی از مهم‌ترین مزایای همکاری با تیم طراحی مرکزسایت این است که می‌توانید در جلسات مختلف در حین طراحی سایت اصلاحات مورد نظر خود را به تیم اعلام کنید. مرکزسایت تا ارائه پروژه نهایی قدم به قدم همراه شما است تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

۰ ۰

عمده فروشي آنلاين

۴۵ بازديد

معرفي وبسايت عمده فروشي در ايران

تا قبل از فراگير شدن استفاده از اينترنت، بسياري از مشاغل به حالت سنتي فعاليت مي كردند. مشتريان به بازار، پاساژها يا مغازه ها مي رفتند و اجناس مورد نظر خود را تهيه مي كردند. اما با گسترش روزمره اينترنت، كسب و كارها هم به حالت مجازي در آمده و خدمات خود را به صورت آنلاين عرضه مي كنند. يكي از اين كسب و كارها، عمده فروشي آنلاين است. 


عمده فروشي، همان طور كه از نامش هم مشخص است، براي تبادل حجم زيادي از محصولات و كالاها بين توليدكنندگان عمده و فروشندگان جزيي تر است. عمده فروشي ها حجم بسيار زيادي از توليدات يك شركت يا كارخانه را خريداري كرده، آن ها را انبار مي كنند و به سازمان ها، افراد و به طور كلي فروشندگان جزيي تر كه با مشتريان اصلي در ارتباط هستند مي فروشند. توليدكنندگان محصولات خود را با قيمت پايين تري به عمده فروش ها مي دهند. 

بسياري از كالاها مانند كالاهاي صنايع شيميايي، ساخت و ساز، خوراك، مواد بهداشتي و... از اين طريق عرضه مي شوند. عمده فروش ها واسطه اي هستند بين توليدكنندگان و فروشندگان كه در اين ميان زحمت توزيع و انبار كردن محصولات بر عهده آن ها است. 

در اثر گسترش اينترنت و اينترنتي شدن بسياري از كسب و كارها، عمده فروشي نيز دچار تغيير شد. امروزه عمده فروشي آنلاين يكي از مدرن ترين و جديد ترين اشكال عمده فروشي محسوب مي شود كه هم چنان در حال گسترش است. اما پيش از آن كه به ويژگي ها و مزاياي عمده فروشي آنلاين بپردازيم، مروري مي كنيم بر انواع عمده فروشي ها.

انواع عمده فروشي ها

عمده فروشي هاي بزرگ و كلان به طور كلي محصول را از توليدكننده ها دريافت كرده و در انبارهاي خود ذخيره مي كنند. سپس اين محصولات را به عمده فروشي هاي كوچك تر و يا فروشندگان مي فروشند. 

انواع عمده فروشي

رايج ترين دسته بندي براي تقسيم عمده فروشي ها اين چنين است:

عمده فروشي عمومي

عمده فروشي عمومي نوعي عمده فروشي است كه مقادير بسيار زيادي از انواع و اقسام كالاها را خريداري و انبار مي كند؛ سپس اين محصولات را در مقادير كمتر به توزيع كنندگان، نمايندگي ها و خرده فروشان ارائه كرده و برايشان ارسال مي نمايد. 

عمده فروشي معمولا با چندين توليدكننده و تامين كننده در ارتباط است و طيف گسترده اي از محصولات از لوازم الكترونيكي گرفته تا خوراكي ها و تنقلات را خريداري مي كند. به دليل اين تنوع بالا تعداد مشتري ها و مجموعه هايي كه با عمده فروشي هاي عمومي همكاري دارند نيز زياد است. 

عمده فروشي تخصصي 

اين عمده فروشي ها به جاي آن كه مقادير بسيار زياد از انواع مختلف محصولات را خريداري و عرضه نمايند، در يك يا دو صنعت تخصصي فعاليت مي كنند. به عنوان مثال يك عمده فروشي تخصصي مي تواند در حوزه سيمان و مصالح ساختماني فعاليت داشته باشد و مقادير زيادي از محصولات اين حوزه را تهيه و انبار كرده و در نهايت به فروش برساند. 

عمده فروشي بازرگاني 

يكي ديگر از انواع عمده فروشي، عمده فروشي بازرگاني است. در واقع در اين شيوه، توليدكننده هاي بزرگ خود عمده فروشي منحصر به فردشان را دارند و از اين طريق محصولات توليدي خود را به ساير عمده فروشان و خرده فروشان ارائه مي دهند. 

عمده فروشي محصول خاص

شايد بتوان اين نوع عمده فروشي را مشابه با عمده فروشي تخصصي دانست. عمده فروشي محصول خاص يك محصول مشخص مانند تلفن همراه يا كيف را از برندهاي گوناگون تهيه كرده و آن را به فروش مي رسانند.

عمده فروشي آنلاين و ويژگي هاي آن 

يكي از اشكال جديد عمده فروشي، عمده فروشي آنلاين است. با استفاده از امكانات فراهم شده در فضاي مجازي و اينترنتي شدن كسب و كارها، عمده فروشي آنلاين نيز دستخوش تغييراتي شده است. عمده فروشي عمده فروشي نياز به تامين انبار يا سوله و هزينه هاي مختلف مربوط به آن ها مانند تعميرات، اجاره و... نيست. به همين دليل يك عمده فروشي آنلاين مي تواند به مشتريان خود تخفيف هاي قابل توجهي بدهد.

ويژگي عمده فروشي آنلاين

با وجود آن كه بسياري تامين كنندگان امروزه مستقيما اقدام به فروش محصولات خود مي كنند اما عمده فروشي آنلاين مزاياي متعددي دارد.از جمله اين مزايا مي توان به دسترسي گسترده به مناطق مختلف اشاره كرد. يك عمده فروشي آنلاين با هدف نگه داري و توزيع كالا فعاليت مي كند و در اين زمينه بهترين تخصص را دارد. از ديگر مزيت هاي عمده فروشي آنلاين امكان پرداخت اينترنتي و امن تر بودن مبادلات مالي است.

عمده فروشي هاي آنلاين هم به كسب و كارها كمك مي كنند تا بيشتر و بهتر گسترش يافته و محصولات خود را بفروشند، هم نيازهاي مشتريان را در نظر مي گيرند. در همين راستا، عمده فروشي اي اس جي تريد به عنوان يكي از بهترين و مطمئن ترين عمده فروشي هاي آنلاين فعاليت مي كند. 

خدمات اي اس جي تريد

عمده فروشي اي اس جي تريد (ESGTrade)به خوبي با نيازهاي توليدكنندگان و خريداران (خرده فروشان) آشناست. از مزيت هاي كار با عمده فروشي اي اس جي تريد براي توليد كنندگان مي توان به داشتن ارتباط مستقيم، تعهد كاري بالا و فروش بدون محدوديت اشاره كرد. 

هم چنين اگر به عنوان خريدار مي خواهيد از خدمات اي اس جي تريد استفاده كنيد، قيمت هاي ارزان، امكان خريد اجناس دست اول و عدم محدوديت در خريد، دلايل خوبي براي انتخاب اين عمده فروشي آنلاين است. 

اي اس جي تريد با داشتن اين ويژگي ها و آشنايي كامل با نيازهاي توليدكنندگان و خرده فروشان، بهترين عمده فروشي آنلايني است كه مي توانيد بيابيد. 


منبع: https://namnak.com/Online-shop.p76586